آموزش استفاده از تگ h1 تا h6

آموزش استفاده از تگ h1 تا h6

[ لطفا بعد از اینکه مقاله رو خوندید نظر بذارید ! سوال بود درخدمتیم ! ]
آموزش استفاده از تگ h1 تا h6
سلام !
خب خیلی سریع میریم سراغ اموزش و توضیحات :)
همه ما اکثرا موقع ارسال پست یه بخش میبینم به اسم حالت که 6 تا گذینه داره h1 تا h6 !

نکته : در بیان بلاگ هنگام ارسال پست بالای باکس ارسال مطلب جدید نگاه کنید یه گذینه هست به نام حالت روش ک کلیک کنید 8 تا گذینه داره 2 تای اخری که هیچ از عنوان سطح 1 تا عنوان سطح شیش میشه همون h1 تا h6 خودمون !

قبل از هرچیز شاید براتون سوال پیش بیاد این چیه و کلا چه کاربردی دارن این h1 تا h6 ؟! از این حالت ها برای متن ها استفاده میشه و بستگی داره متنی که میخواید بهش تگ h بدید چقدر مهم هست ؟!

مثلا اگر میخواید گوگل بهتر پست شما رو درک کنه عنوان اصلی پستتون رو یکبار داخل خود مطلب به کار ببرید و بهش تگ h1 ( عنوان سطح 1 بدید )
برای دیدن بقیه ی مقاله برید ادامه مطلب :)

آموزش استفاده از تگ h1 تا h6


به جدول زیر توجه کنید !

تگ عنوان – heading tag

مکان مناسب استفاده

بهترین تعداد بکار بردن

عنوان مقاله یا مطلب

۱ بار

عناوین داخل مطلب

بین ۲ تا ۵ بار

زیر عنوان های داخل مطلب

تا ۶ بار

عنوان برای منوها یا عنوان نظرات

بدون محدودیت

عنوان برای منوهای سایت

بدون محدودیت

عنوان برای فوتر (footer) سایت

بدون محدودیت


ما در این جدول نحوه استفاده تگ h1 تا h6 رو براتون با ذکر مثال توضیح دادیم و گفتیم حداکثر چند بار در پست هاتون ازش استفاده کنید !

حالا تجربیات شخصی خودم :

نکته اول : معمولا توی بیان بلاگ وقتی مثلا متن دانلود فیلم رو به h1 (عنوان سطح 1 ) تبدیل میکنی سایزش خیلی بزرگ میشه و همچنین حالت B یا همون بولد ( متن توپر و پر رنگ ) هم براش فعال میشه ! شما سعی کنید از بخش اندازه سایز این تگ یا تگ های دیگه رو معمولا بین 3 یا 4 قرار بدید !

نکته دوم :
من به شخصه وقتی یه متن رو تگ h1 تا h6 میدم کل متن رو انتخاب میکنم و اون B رو ک فعال هست رو غیر فعال میکنم بعد نگاه میکنم به اون متن مثلا " دانلود سریال فلش قسمت 1 فصل 4 " ببینم کجای این جمله مهم تر از همه هست ؟ گرچه کل جمله مهم هست ولی خب یه تیکه که حس میکنم مهم تر هست رو انتخاب میکنم و به اون تیکه فقط حالت B رو میدم و بعد یه رنگ قرمز یا آبی هم بهش میدم !

نکته سوم :
حتما به عنوان های سطح 1 تا عنوان های سطح 3 لینک همون پست رو بدید ( h1 تا h3 ) !
سودی هم داره ؟! قطعا !!! 
این تگ h1 تا h3 میشه گفت مهم ترین تگ ها هستند و حتما باید تو پستتون وجود داشته باشه ! اگر لینک همون پستی که منتشر کردید رو به این متنی که بهش تگ h1 تا h3 دادین ارجاع بدید از نظر گوگل خیلی خوب بازدید میگیرید !

نکته چهارم :
یه نکته ریز و تکنیکی هست که هرکسی بلد نیست !
سعی کنید قبل از ادامه مطلب داخل پستتون فقط یدونه تگ h1 و دوتا تگ h2 باشه !
چرا؟ چون استفاده زیاد این تگ ها داخل صفحه اصلی باعث سئوی منفی وبلاگ میشه و گوگل یکم گیج میزنه !

امیدوارم مفید واقع بشه دوستان :)
[ لطفا بعد از اینکه مقاله رو خوندید نظر بذارید ! سوال بود درخدمتیم ! ]

  • The Flash
  • بازدید : ۱۱۴۱
ممنونم فلش جان خیلیم عالی شب دانلود میکنم :»)
سلام ... بکار بردن عنوان در خود مطلب که کار جالبی نیست! خود عنوان تگ نداره؟ من توی قالب میدیدم اسم ویلاگ h1 هست و عنوان مطلب ها h2 هست . توی گوگل هم که مطالبم رو نشون میده اسم وبلاگ رو همیشه کنار عنوان مطلب میاره.
علیرضا جان ، بنده سبک خودم رو رفتم دروغی هم نخوام بگم داخل این مقاله دقت کنی از هیچ سایتی منبعی رو معرفی نکردم ولی خب چون وب theflash.blog.ir رو اداره میکنم و از این سبک استفاده کردم فعلا جواب گرفتم ولی چیزی که شما میگید هم درست هست بستگی به خودتون داره
من از این مطلب این برداشت کردم که نظرم درسته و در متن بلاگ بیان باید از h3 به بعد استفاده کنیم چون عنوان وبلاک h1 هست و عنوان مطلب h2 هست و در متن میتوانیم h3 داشته باشیم. در نظراتش هم تصریح کرده بود.
http://www.3eo.ir/1454/%D8%AA%DA%AF-h1/

ببینید علیرضا جان من روش خودمو به صورت خودمونی معرفی کردم ! حالا دیگه بقیه سئو کار ها چه سبکی رو انجام میدند رو نمیدونم شاید اونا تجربشون درست تر باشه ولی من روشی رو که رفتم و نتیجه گرفتم رو مقاله کردم گذاشتم وب اگر مشکلی داره به بزرگی خودتون ببخشید :)
سلام
ببخشید منظور از گزینه : حالت   همون پاراگراف !

چون در ظاهر ارسال مطلب ، فقط این گزینه در ابزارها هست.
دوس عزیز متوجه منظورتون نشدم ! لطفا دقیق تر بیان کنید !
تشکر از راهنمایی شما

تو پست اربعین یه کارهایی انجام دادم . تا ببینیم خدا چی می خواد.

اگر ثواب هست ان شاءالله نصیب شما هم بشه

موفق باشید
خواهش میکنم دوست عزیز انجام وظیفه هست !
ممنون که تجربیاتت رو به ما هم دادی... از مطالبت استفاده بردم... یک مشکلی هم که بنظرم رسید اینه که در صفحه اولتون بجای یک تگ h1 چندین تگ h1 قرار میگیره... بعلاوه عنوان که اون هم h1 هست... حالا نمی دونم چطوری میشه ... شماها منو گیج کردید... خودتون میگید فقط یک تگ h1 بعد رعایت نمی کنید... من از همون سایتی هم که منبع براتون اوردم روش شما رو سوال کردم تایید کرد و گفت تاثیر مثبت داره!!!
کاش سر در میاوردم...
هههه عرض کردم که هر سئو کاری روش خاص خودش رو داره ! بستگی به روش کد نویسی قالب هم داره ! این روش یه حالت ریسک داره شما به خودتون بستگی داره مثلا من در بعضی از پست هام از h1 استفاده میکنم در بعضی ها استفاده نمیکنم ! 
یک سوال دیگه: نمیشه من تیتر مطالبم رو تگ h1 کنم بدون اینکه در خود مطلب تکرار کنم تا عنوان مطالبم اهمیت بیشتری داشته باشه و سئو بهتری بشه؟ اشکال نداره صفحه اولم 10 مطلب با عنوان h1 هست بعلاوه عنوان که h1 هست؟ عنوان وبلاگم فقط یک اسم هست و مطالبم زیر مجموعش نیست. راه حلتون چیه؟
دوست عزیز عنوان مطالب معمولا تو کدنویسی h2 هست ! عنوان اصلی وبسایت هم بعضی ها میذارن تو هدر قالب بعضیا ها نمیذارن ! درمورد اینکه 10 تا h1 توی قالب باشه هم در کامنت قبل توضیح دادم این روش یه جورایی هم سود داره هم ضرر بستگی ب خودتون داره ! شما میتونید از تگ h1 در ادامه مطلب همون پست استفاده کنید تا این مشکلات پیش نیاد دوست عزیز !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

گوگل سئو

سئوی وبلاگ خود متناسب با الگوریتم های گوگل

آیا تا به حال برای شما سوال پیش امده وبلاگ خود را چگونه میتوانیم سئو کنیم تا در نتایج گوگل رتبه بهتری داشته باشیم ؟!
پس با ما در سئو گوگل همراه باشید تا نکات ریزی را اموزش بدهیم تا در گوگل رتبه بهتری داشته باشید !
Designed By Erfan Powered by Bayan