آموزش جذب بک لینک برای وبلاگ

آموزش جذب بک لینک برای وبلاگ

[ لطفا بعد از اینکه مقاله رو خوندید نظر بذارید ! سوال بود درخدمتیم ! ]

آموزش جذب بک لینک برای وبلاگ

سلام ، خب قبل از هرکاری اگر نمیدونید بک لینک چی هست و چه مزایایی داره از نظر گوگل سئو به مقاله ی زیر مراجعه کنید !

بک لینک چیست ؟


یه نکته مهم دیگه :

بنده ادمین وبسایت http://theflash.blog.ir هستم و بنا به درخواست خیلییییی از دوستان که چ جوری دارم وبلاگم رو بالا میارم و بازدید کننده چ جوری جذب کردم و کلا چ مدلی سئو میکنم تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بسازم تا بهتون چیزایی ک بلدم رو اموزش بدم ایشالا ک مفید واقع بشه !


خب ، توی این مقاله یه سری روش های جذب بک لینک برای وبلاگ هاتون رو اموزش میدم که خودمم دارم استفاده میکنم !

یه نکته مهمی هم که این وسط هستش اینه تجربیات شخصی خودم هستش و اگر دقیقا کارایی ک میگم انجام بدید رو در عرض یک الی دو ماه بازخورد خوبی جذب میکنید !

برای دیدن کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید !


1 - استفاده از روش چغر و بد بدن سابق D: همون کامنت گذاشتن داخل وبلاگ ها !

نکته های مهم درمورد این روش :

بنده خودم همین سرویس بیان بلاگ رو برای گذاشتن کامنت استفاده میکنم !

 به این دلیل که باکس فالو کردن کاربران داره و وقتی فالوشن بکنی خیلی راحت از پنلت میتونی ببینی کی نظر جدید گذاشته و بری نظر بذاری !

یه نکته مهم دیگه هم اینه که همه وبلاگ ها با گذاشتن کامنت بهتون بک لینک نمیدن ! ولی خب از هر 100 تا وبلاگ شاید 4 5 تاشون بک لینک بدن بهتون که بد نیست !


یکی دیگ از خوبی های این روش یه جورایی اگر به صورت ثابت برای وبلاگ هایی ک فالو کردید نظر بذارید بقیه هم متقابلا براتون نظر میذارن و جذب نظر برای وبلاگتون از سمت کاربرایی ک میان و از وبتون بازدید میکنن از نظر گوگل خیلییییی مهمه !!!


2 - همچنان از روش های قدیمی و خوب میتونم به عضویت داخل فروم ها رو پیشنهاد بکنم :

خب این روش کار خاصی نداره ولی قطعا یکی از مهم ترین و خوبترین روش های ممکن برای جذب بک لینک هستش ! چرا؟!

خب انجمن های معروف مثل پرشین تولز و بیست اسکریپ و .... اکثرا لینک هاشون نوفالو هست ولی شما با قرار دادن لینک وبلاگتون داخل امضای شخصیتون یا قرار دادن لینک وبسایتتون داخل پروفایل بخش لینک وبسایت میتونید بک لینک جذب بکنید !


این هم چند نمونه انجمن ک خودم عضو هستم و بک لینک جذب میکنم :

انجمن پرشین تولز - انجمن بیست اسکریپ - انجمن تخصصی وب هاستینگ - انجمن وی سی پی


درضمن تو انجمن های بالا بخش معرفی وبلاگ یا وبسایت میتونید یه تاپیک بسازید و مفصل وبلاگتون رو معرفی کنید و بازدید کننده ثابت هم جذب بکنید ! 

فقط قانون مهم تو این انجمن ها اینه که هر 24 ساعت یکبار باید تاپیکتون رو اپدیت کنید !


3 - شبکه های اجتماعی !

خب شاید اینو همه جا شنیده باشید ولی من به صورت خیلی خودمونی بهتون میگم باید حرفه ای باشید ! هر شبکه اجتماعی سود دهیش خوب نیست ! من الان اونایی ک خودم قبول دارم و استفاده میکنم ازشون رو بهتون معرفی میکنم !


اولیش آپارات ! 

اپارات یه شبکه اجتماعی مخصوص فیلم هستش ! حالا شما بسته به موضوع وبلاگتون میتونید فیلم های خودتون رو داخل اپارات دانلود کنید و داخل پستی که منتشر میکنید لینک اون فیلم توی اپارات باشه ! 

یکی از خوبی های اپارات اینه که میتونید توی پروفایلتون لینک وبلاگتونم قرار بدید که یه بک لینک فوق العاده قوی میشه برای وبلاگتون !

جدا از اون سعی کنید اونجا هم از نظر دادن غاقل نشید و برای بقیه نظر بذارید و تشویقشون کنید بیان کانالتون و فیلم هاتون رو ببینن !


دومیش لنزور !

خب این شبکه اجتماعی برای عکس هستش !

این شبکه هم قابلیت لینک گذاشتن توی پروفایل رو داره و یه نکته مهم اگر داخل این شبکه فعال باشید کاربرای خوبی داره ، هم خوب نظر میدن هم میتونید بازدید کننده ثابت بگیرید برای وبلاگتون !


 سومیش توییتر !

خب این شبکه اجتماعی یه جورایی مورد علاقه خودمم هست ! تمامی قابلیت های لازم رو داره و اگر اسم پروفایلتون یا همون ایدی کاربریتون رو مشابه با اسم وبلاگتون بذارید و حدود 2 3 هزار نفر فالو کنید و فالور هم جمع کنید یه بک لینک خیلی خوب هم داخل توییتر میتونید واسه خودتون بسازید !!!


چهارمیش فیسبوک !

خب فیسبوک خود پروفایلتون به درد نمیخوره ! در اصل اون صفحه ی که میسازید مهم هستش ، میتونید داخل اون صفحه لینک وبلاگتون رو بذارید و چند تا پست هم بذارید و کلا دیگ بهشم سر نزنید بعد چند ماه بک لینکش میاد :))


پنجمیش گوگل پلاس !

خب خب غول مرحله اخر اینه !

بدوووون شک مهم ترین ، اصلی ترین و برترین بک لینک رو باید از اینجا بگیرید ! 

چ جوری؟! خب یه پروفایل برای خودتون بسازید ! توی قسمت درباره ما یه بخش هست که لینک های اضافه داره ! اونجا حتما لینک بخش تماس باما وبلاگتون رو بذارید و عنوان لینک هم بذارید تماس با ما ! بعد بیاید داخل وبلاگ و توی صفحه تماس با ما وبلاگتون لینک گوگل پلاس و فیسبوک و توییتر رو بذارید ! 

توی قسمت توضیحات درباره من هم اینجوری بنویسید : ادمین وبلاگ : http://adresbweblogeton.blog.ir ( نمونه س )

خب هر روز 2 تا پست ک داخل وبلاگتون منتشر کردید رو کاملا داخل گوگل پلاس بذارید ! بعد یک ماه برید داخل بخش درباره من میبینید که گوگل یه پیشنهاد داده و گفته میتونی اسم پروفایلت که خیلی طولانی هست رو مثلا این شکلی بکنی https://plus.google.com/+mazyar

خب وقتی این مدلی شد یه ماه دیگه هم فعالیت کنی مطمعننننن باش که بهترین بک لینک رو گرفتی ! اونجا هم از نظر و جذب بازدید کننده اصلا غافل نشیدا !


4 - 50 هزار بک لینک رایگان :|

خب این روش تضمینی نیست ولی از اونجایی ک من حس و حال ندارم بگم چ مدلی از وبسایت های خارجی بک لینک بگیرید یه روش کلی براتون توضیح میدم !!!

این ادرس که زیر گذاشتم یه مرجع هستش و داخلش که برید حدود 20 تا وبسایت دیگه رو معرفی کرده که اونجا میتونید برای وبلاگتون خودکار بک لینک جذب کنید !


ورود به وبسایت برای جذب 50 هزار بک لینک رایگان


5 - ارسال پست های مهمان !
خب این روش دیگ کم یاب هست ولی من یه نمونه میذارم براتون که بدونید منظورم چیه !
بعضی وبسایت ها هستند که بهتون اجازه میدن پست مهمان بفرستین ! نمونه ش زیر هست با عضویت میتونید مطالب وبلاگتون رو با لینک مستقیم پست هاتون بفرستین و بک لینک و بازدید کننده به مرور زمان جذب کنید !

ورود به وبسایت موضوع ازاد جهت ارسال پست

داخل گوگل بگردین از این وبسایت ها هست :)

6 - بک لینک از سایت های تبادل لینک 
:| خب بین خودمون باشه این روش ساخته خودم هستش ولی شما سعی کنید به کسی هم نگید :|
این وبسایت های تبادل لینک رو دیدین؟ داخل گوگل سرچ کنید تبادل لینک یه عالمه میاد !
خب شما طبق روش اونا اول باید لینکشون رو ثبت کنید بعد لینک خودتون رو تو وبسایت اونا ثبت کنید !

اینا یه نکته تکنیکی و ریز بهتون میگم اگ بلدین ک هیچ اگرم نمیدونستین بدونین !
شما بعد اینکه لینک وبلاگتون رو داخل وبسایت تبادل لینک ثبت کردید خیلی ریلکس برید و لینک اونا رو از بخش لینک دوستان خودتون پاک کنید :|
چرا ؟! چون ادمین اونا و اسکریپ اکثرا این وبسایت ها بعد از ثبت لینک نمیتونن بفهمن ک ایا لینکشون هنوز داخل وبلاگ ها هست یا ن؟!

یکی از خوبترین و بهترین مزیت های این کار افزایش پیج اتوریتی هستش که بعدا توضیح میدم چیه ولی چیز خوبیه :| موفق باشید !

 7 - نکات اموزشی :
لطفااااااا خواهشا با وبسایت های هم موضوع خودتون تبادل لینک کنید !
مثلا یه وبسایت فیلم باید با وبسایت زیرنویس یا فیلم فقط تبادل کنه !
وبلاگ فان باید با وبلاگ فان تبادل کنه :|
وبلاگ خبری فقط با وبلاگ خبری باید تبادل کنه !

این نکته خیلی مهمه لطفا رعایت کنید تو الگوریتم پیچیده ی گوگل به این مسئله توجه شده که ماشالا هیچکدوم از رفقا دقت نمیکنن بهش !

بک لینک نخرید !
دیدین بعضیا بک لینک میفروشن بخاطر پیج رنک خوب گوگل بعضی دامنه ها؟!
باور کنید چیپ رنک گوگل منسوخ شده و دیگ خرید بک لینک هیچ سودی نداره ! بلکه لیست سیاه گوگل هم میرین !

[ لطفا بعد از اینکه مقاله رو خوندید نظر بذارید ! سوال بود درخدمتیم ! ]
  • The Flash
  • بازدید : ۹۴۶
بعضیاشو نمیدونستم
متشکرم
خواهش میکنم دوست عزیز !
سلام
ممنون استفاده کردیم
اقا از اینستگرام و تلگرام غافل نشیدD:
من ی وبلاگ داشتم تو بلاگفا که از طریق فیسبوک و اینستگرام و توییتر اوردمش بالا بعد ی مدت بی دلیل حذف شد.
ولی اینستگرام هم منبع خوبیه واسه جمع بازدید کننده(:
تلگرام هم خوبه ولی کمی سخته(:
راستی اون روش تبادل لینک رو من قبلا انجام میدادم ولی اثر نداره چون الگوریتم پاندا گوگول زود شناسایی میکنه و باعث کم شدن رتبه ی گوگل میشه(:
راستی اون رمز نظر دهی رو غیرفعال کن
مرسی(:
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۰۱:۳۶ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
سلام، مرسی اطلاعاتم در این زمینه صفر بود و کلا زیاد بهش دقت نمیکردم...
سلام مازیار جان ، فوق العاده بود استقاده ها کردیم
خواهش میکنم دوست عزیز :)
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۹ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
ممنون بخاطر پست خوبت:)
خواهش میکنم :)
دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۰ مکاترونیک خودرو
عاااالیست دادا.........

داداکمکی دراراده کردن سایتت هست درخدمتتیم
ناسلامتی همکاریمااااااا
سلام ، این وب رو صرفا جهت اموزش اونچیزی که از سئو بلدم و استفاده میکنم ! ممنون بابت پیشنهادت
سلام

اینها این وبلاگ رو تازه دیدم.
ما شاءالله خیلی تخصصی و حرفه ای است.
البته سواد ما فعلا اینقدر قد نمیده

باید بیشتر بخونم شاید بتونم استفاده کنم.

موفق باشبد
سلام خواهش میکنم انشالا ک با مقالات ما و دانش خودتون پیشرفت میکنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

گوگل سئو

سئوی وبلاگ خود متناسب با الگوریتم های گوگل

آیا تا به حال برای شما سوال پیش امده وبلاگ خود را چگونه میتوانیم سئو کنیم تا در نتایج گوگل رتبه بهتری داشته باشیم ؟!
پس با ما در سئو گوگل همراه باشید تا نکات ریزی را اموزش بدهیم تا در گوگل رتبه بهتری داشته باشید !
Designed By Erfan Powered by Bayan