افزایش بازدید بسیار عالی وبلاگ در یک ماه !

افزایش بازدید بسیار عالی وبلاگ در یک ماه !

[ لطفا بعد از اینکه مقاله رو خوندید نظر بذارید ! سوال بود درخدمتیم ! ]

افزایش بازدید بسیار عالی وبلاگ در یک ماه !

با سلام ، خب امشب یه روش کاملا جنگی بهتون معرفی میکنم با یه حرکت تکنیکی ابداعی ! این مقاله میشه گفت خلاصه ترین متن رو نسب به بقیه داره و یه سری کارای اسون هست که باید انجام بدید ، شاید خیلی هاتون بلد باشید ولی خب این روشی ک من میگمم امتحان کنید بدک نیست خیلیم راحت رنک ایران سایت و همچنین بازدیدتون + ورودی گوگلتون میره رو هوا :|

خب برای دیدن ادامه مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید !

افزایش بازدید بسیار عالی وبلاگ در یک ماه !

ببینید من تکرار میکنم این روش شاید تکراری باشه و شاید خیلی اشنا باشن ولی خب من لازم دونستم بگم داخل وب شاید بعضی ها بلد نباشن !

این روش که من میخوام بگم کلا ربطی به وبلاگ شما نداره نمیخواد کار خاصی داخل وبتون بکنید ، دراصل میخوایم تبادل بازدید بکنیم !
کار اسونی هستش شما از وب های بقیه بازدید میکنید اونا هم از وب شما بازدید میکنند !
مرحله مرحله پیش میریم و در اخر هم میگم چطوری بازدید گوگل بگیرید از این روش ک اونم اسونه !

مرحله اول :
خب اول کار باید یه سایت تبادل بازدید خوب پیدا کنیم من خودم به شخصه وب زیر رو پیشنهاد میکنم چون هم پنل خوبی داره هم کار کردن باهاش اسونه !

مرحله دوم :
خب لینک بالا مستقیم میره بخش ثبت نامش ! ثبت نام که کردید وارد پنل کاربریتون بشید ! از طریق لینک زیر !

مرحله سوم :
خب بعد از ورود به پنل ما چندین روش مختلف برای تبادل بازدید داریم ! من 2 تای اول رو براتون توضیح میدم چون بهتر جواب میده بقیه روش ها رو اگر دوست داشتید داخل بخش نظرات کامنت بذارید توضیح میدم !

شما میتونید این بخش رو سمت راست داخل پنل ببینید وقتی روش کلیک کنید چند تا زیر منو براتون باز میشه ! 
اول روی مدیریت سایت ها و امتیاز ها کلیک کنید و وبسایت خودتون رو اضافه کنید ! ( اضافه کردن اسونه دیگه توضیح نمیدم )


بعد از اضافه کردن وبلاگتون روی بخش شروع بازدید و کسب امتیاز که زیرمنو بخش سیستم افزایش بازدید پنجره ای هست کلیک کنید ! 
اینجا چند حالت پیش روی شما هست برای کسب امتیاز ! اگر نت نامحدود دارید پیشنهاد میکنم بازدید 30 پنجره ای انتخاب کنید ولی اگ نتتون حجمی هست و نامحدود نیست پلان 18 پنجره ای به پایین تر رو انتخاب کنید !
بعد از روی بازدید مثلا 18 پنجره ای یه صفحه جدید باز میشه و خودکار بازدید رو شروع میکنه و شما کار خاصی دیگ لازم نیست انجام بدید !

دقیقا این روش هم مثل روش قبلی هست و میتونید وبلاگتون رو اضافه کنید و بعد برید مدیریت سایت ها و امتیاز ها و یکی از گذینه های شروع بازدید پاپ اپ هشت تایی یا هرکدوم ک دلتون خواست رو انتخاب کنید که کسب بازدید شروع بشه !

مرحله چهارم
خب حالا بعد از گذشت 2 یا 3 ساعت از زمان کسب امتیازتون میتونید برید بخش مدیریت سایت ها و امتیاز ها ! بعد اون بالا یه دکمه آبی رنگ هست ک روش نوشته اختصاص دادن ! شما اول اون بخش مقدار امتیاز رو ببینید که چه عددی زیرش نوشته ؟!
مثلا نوشته 500 امتیاز ! شما رو اختصاص دادن کلیک کنید بعد یه صفحه جدید رو همون صفحه باز میشه شما بسته به لینکی ک دوست دارید امتیاز مورد نظرتون رو داخل باکس اختصاص دادن بذارید ! و بعدش هم دکمه ی سبز توی همون پنجره که نوشته اختصاص دادن رو کلیک کنید ! همین !
این روش اختصاص دادن امتیاز برای هردو روش پاپ اپ زبانه ای و بازدید پنجره ای جواب میده !

نکته مهم
دوستان برای اینکه حجم نت و سرعت بارگذاری بالا تر بره پیشنهاد میکنم از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید !
یه افزونه هم داره که نمایش فایل های عکس و فلش رو غیر فعال میکنه من این زیر براتون لینک اون افزونه رو میذارم که با همون مرورگر موزیلا روی کلیک کنید بعد add کنید ! بعد از فعال شدن افزونه بالا سمت راست یه علامت عکس میاد روش کلیک کنید یه علامت stop میاد که دیگه عکس هارو نشون نمیده !
بعد از باز کردن لینک روی add to firfox کلیک کنید :| با مرورگر موزیلا باز کنیدا :|
نکته مهم دوم :
 شما فقط میتونید توی هر روش 5 لینک اضافه کنید ! بیشتر از اون بخوای اضافه کنی پول باید بدی !
بعد از اضافه کردن باید یه چند ساعت صبر کنی توی هر روز 5 بار لینک ها تایید میشه بسته به شانستون داره دیگ !
بعدا اگر خواستید لینک جدید اضافه کنید میتونید یکی از لینک هایی که قبلا اضافه کردید رو ویرایش کنید ( اگر ظرفیت 5 لینک رو تکمیل کرده بودید از این روش استفاده کنید جوابه )

خب بالا روش عدم نمایش رو گفتم الان دوتا روش جنگی دیگ بهتون میگم برید حال کنید :|
روش جنگی 1 :|
شما میتونید vps بخرید ! بذارید واس خودش شبانه روش بازدید جذب کنه :|
خب اکثرا نمیدونید vps چیه ، vps یه سیستم انلاین هست که حالت مجازی داره ! شما میتونید با برنامه Remote Desktop Connection که رو ویندوز خودکار نصب هست بهش وصل بشید !
این سیستم مجازی دقیقا مثل سیستم خودتون هست البته حالت سرور داره ولی شما کار خاصی نمیخاد با بقیه بخش هاش بکنید مرورگر رو باز میکنید وارد وبسایت پی سی رنک میشید و همون مراحل بالا رو میزنید بعد که بازدید شروع شد میتونید حتی سیستم خودتون رو خاموش کنید یا اینترنتتون رو هم خاموش کنید اون سرور مجازی یا همون vps کار خودشو میکنه و هیچوقت خاموش نمیشه :|
اگر سوالی بود بازدرمورد وی پی کامنت بذارید بپرسید توضیح میدم فقط بگم که قیمت این وی پی اس بالاست !

روش جنگی 2 :| =
خب این روش مربوط به گوگل میشه ! شما میخواید بازدید گوگلتون بالا بره اوکی من واس اینم یه حرکت بهتون میگم بزنید حال کنید :|
ببینید اول کلمه ای که دوس دارید تو گوگل باهاش پیشرفت کنید رو انتخاب کنید !
مثلا دانلود فیلم سئو به سبک جنگی خب شما این مدلی باید داخل گوگل سرچ کنید 
دانلود سریال فلش site:googleseo.blog.ir
دقت کنید بجای اون googleseo ادرس وب خودتون رو بنویسید  بجای اون دانلود سریال فلش کلمه ی مورد نظر که میخواید باهاش تو گوگل پیشرفت کنید رو بنویسید !
بعد داخل گوگل که سرچ کردید اولین لینک رو کپی کنید ! دقت کنید روش کلیک نکنید ! همون توی صفحه گوگل اولین لینک رو کپی کنید !
بعد هم که طبق مراحل بالا که توضیح دادم میتونید برید بخش اضافه کردن وبسایت و بجای لینک وبسایت لینک گوگل رو بذارید و بجای عنوان وبسایت هم که توی بخش اضافه کردن وبسایت هست همون کلمه ای که توی گوگل سرچ کردید رو بذارید !

حالا اگر بازدید کننده ای از وبسایت شما بازدید کننده بازدید گوگل ثبت میشه :| به همین راحتی !

یه نصیحت ! این روش تبادل بازدید عامیانه بود ولی روش vps و بازدید گوگل رو شاید از 100 نفر 10 نفر بدونن ! پس برید و حال کنید :|
  • The Flash
  • بازدید : ۱۰۴۲
با سلام و تشکر از راهنماییتون
سلام خواهش میکنم
متشکرم
مطالب خوبی بود
البته واقعا وقتش رو ندارم :))
سلام خواهش میکنم دوست عزیز 
جالب بود
سلام ممنون
روشش با روحیه ورزشکاری ما نمیسازه :)
:) یکم تمرین کنی میساه بهتون
از مطلب مفید و زیباتون بسیار سپاسگزاریم ...
موفق و موید باشید ...
سلام ممنون دوست عزیز
عالی بود
سلام خواهش میکنم :)
پی سی رنک اگ ثبت کنی باعث از بین رفتن رتبه ی الکسا میشه☺
:) هرطور مایلی عزیزم قائدتا تجربه هرشخص واسه خودش مهمه !
من نمیخوام هیچیم زیاد بشه دست از سر وبلاگ من بردار با اون هرزنامه هات
:)
 با درود 
قطعا داشتن بازدید کننده بیشتر موجب تشویق نویسنده وب می شود ولی استفاده از این روش ها فقط موجب اشتباه در فهم درست سلیقه کاربران میگردد  و وقتی می شود با استفاده از آمار کاربران وب و مخصوصا زمان های حضور آنها و نیز ارائه مطالب مرتبط و مرتب آمار کاربران وب را به تدریج بالا برد استفاده از این روش ها خود فریبی است و مطلقا سودمند نمی باشد  . به هر صورت نظر شما هم محترم است . بهروز .و تندرست باشید .
سلام اول از نظری که گذاشتید ممنونم ! دوم اینکه این روش صرفا جهت پیشرفت و دریافت بازدید و رنگ گوگل بهتر هستش بعد یه مدت که رنک شما درست بشه به مرور زمان ورودی گوگل بهتری جذب میکنید با توجه به مطالب خودتون پیشرفت میکنید ! بستگی به زاویه ی دید هر شخص داره این مسئله !
ممنون از اطلاعات با ارزشتون
سلام خواهش میکنم
برای افزایش بازدیدخیلی فوق العاااده نرم افزارهای زیااادی است واین روش هاقدیمی شده است...

بااااااااازم برای افزایش بازدیدیه جستجودراینترنت باعنوان"افزایش بازدیدوبلاگ"مطالب بروزتری دراختیارتون میزارررررررند برای وبم بنده ملااااکم برای بازدیدبیشترمطالب بروزتروبهتررره نه بکاربردن روش های جدیدتررر
:) این روش که بنده گفتم رو چندین بار داخل متن نوشتم که شاید اکثرا بدونید ! ولی خب در اخر 2 روش بهتون معرفی کردم که  زیاد پابلیک نیست درضمن این مقاله کلا درمورد افزایش بازدید بود ! نه افزایش بازدید محتوا و سئو و اینجور مسائل ...
پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۹:۰۵ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
ممنون:|
خواهش میکنم
سلام
ممنون جالب بود
سلام خواهش میکنم دوست عزیز !
سلام

تشکر
خیلی عالی بود.

استفاده کردم. البته در حد توان .

راستی کد اسکریپت هنوز نخریدم. آخه چند امکان دیگه خریدم . شاید یه بسته کامل بخرم.

امام حسین (ع) نگهدارت باشه
سلام خواهش میکنم دوست عزیز ! اسکریپ یکی از نیاز های مهم بیان بلاگه ! ممنون
بابا دمتون گرم D:
فقط یک سوال سیستم کوتاه کننده لینک گوگل هم توی سئو تاثیر داره یا نه ؟!
ممنون از مطالبتون (❣◡❣)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

گوگل سئو

سئوی وبلاگ خود متناسب با الگوریتم های گوگل

آیا تا به حال برای شما سوال پیش امده وبلاگ خود را چگونه میتوانیم سئو کنیم تا در نتایج گوگل رتبه بهتری داشته باشیم ؟!
پس با ما در سئو گوگل همراه باشید تا نکات ریزی را اموزش بدهیم تا در گوگل رتبه بهتری داشته باشید !
Designed By Erfan Powered by Bayan